Seminar Poliitiline reklaam 24.11.2005

 

Teaduse ja Kultuuri Sihtasutuse Domus Dorpatensise seminar sarjas

 

 

„POLIITIKA STIIL JA SISU”

 

 

"Poliitiline reklaam" on seminaride sarja "Poliitika stiili ja sisu" teine üritus. Projekti eesmärk on avalik teavitus ja diskussioon Eesti poliitilise stiili ja sisu omavahelisest suhtest.       

 

 

·         Milline oli 2005. a. KOV valimised spetsialistide silme läbi?

·         Miks erakonnad astuvad propagandaga tihti "ämbrisse" ja, kas tehtud vigadest võetakse õppust?

·         Millised on poliitilise reklaami piirid?

·         Miks ja kuidas tekib eetika ning propaganda konflikt?

 

 

 

09.00-09.30   Registreerimine

09.30-10.50   Rein Toomla (TÜ politoloogia osakonna juhataja)

                        "Avalik arvamus Tartus 2002. ja 2005 aastal."

10.50-11.05   Kohvipaus

11.05-12.20   Triinu Rajasalu (Reformierakonna avalike suhete juht)

                        "Reklaami roll poliitilises kommunikatsioonis 2005. aasta kohalike valimiste näitel"

12.20-13.45  Lõuna

13.45-15.00   Ivo Rull (OÜ Rull & Rumm juhataja)

                        "Parteiline PR: märkmeid möödunud kohalike valimiste infolahingute